søndag 8. februar 2015

Fin morsdag til alle

God morsdag til alle mødre der ute!

Dagen ble bra her også, barna kom endelig hjem igjen og MiniMeg hadde tegnet dette kortet til meg.
Ja hun er envirkelig en mini meg, Jeg tegner også ballonger på kort og krøller på båndet.

Halvparten av denne gjengen under har blitt myndig, som tiden flyr.
Frem til sommeren 2013 var jeg sjeldent borte fra dem mer en noen få dager og nå pendler de mellom mor og far.
Det er ikke et liv jeg ønsket for dem, men det ble nå slik. 
Håper de forstår at jeg fremdeles er glad i dem selv om mor og far ikke er sammen lenger.
Mamma er glad i dere.

Til damen under,
Takk for at du er du, takk for støtte og hjelp når jeg trenger det.
Takk for at du alltid er der uansett hvordan jeg har vært.

Glad i deg Mamma!
He he he, ja det er meg med litt for store solbriller og så tror jeg jeg har falt og slått munnen.
Fortsatt god morsdag!

Klem



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...