søndag 12. mai 2013

Kaker og desserter til 17. mai

Trykk på bilde så kommer du til oppskriften
17. mai fløyelskake

Når 17. mai feires står flagget med rødt, hvit og blått i sentrum, her har jeg noen forskjellige kaker og desserter med akkurat disse fargene, raske og enkle å lage de fleste av dem.
Det er mye godt vi kan lage, bare tenk på bærene som har blitt tilgjengelig året rundt, farger og smakstoffer. Jeg prøver å lage alt så naturlig så mulig, men noen ganger må jeg ty til fargestoffer for å få det resultatet jeg ønsker.
Trykk på bilde så kommer du til oppskriften



Trykk på bilde så kommer du til oppskriften



Trykk på bildet så kommer du til oppskriften


Trykk på bilde og så kommer du til oppskriften
Millefeuille

2 kommentarer:

  1. Du er så flink! Jeg skal bake noe så enkelt som vaniljecupcakes. Tenkte kanskje å gjøre noe mer avansert, men Mannen bestillte vaniljecupcakes med kremostfrosting.

    Driver og jobber med bringebær-tema ;) Men det blir litt senere.

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk søte deg.
      Har mannen bestil, så har han bestilt og det enkleste er ofte det beste:)

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...