torsdag 5. mars 2015

Deilig krydret varm sjokolade

Deilig varmende kakao med chaikrydder.
Det er sikkert mange som har tenkt tanken før meg, men jeg koste meg med 
Chai mylk fra Rebel Kitchen for litt siden og nå tenkte at det hadde vært godt med varm chai med litt sjokolade.


Jeg hadde kokosmelk ligenede, jeg hadde noen biter sjokolade og Chai te fra Teapigs.

Til 5 dl trenger du
4 dl vann
1 pose Chai te, teen fra teapigs har så mye smak så en pose rekker til 2-3 kopper
1 dl kokosmelk
Juster vann og kokomelk mengden om du velger å bruke lett versjonen.
50 g mørk sjokolade, økologisk om du har

Varm opp vann og la teen trekke noen minutter.
Tilsett kokosmelken og sjokolade, rør til sjokoladen er smeltet og hell i kopper.

Da er det bare å kose seg:)
      




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...