lørdag 21. april 2012

Kyllingtaco/fajita

Da er jeg tilbake til rett plan, taco er lørdagskos her hos oss.
med Pico de Gallo saus, refried beans, fersk guacamole, ostesaus, salat og  mais. Min mann og jeg diskuterte maisen og den må være et norsk fenomen i tex mex maten.



Skar opp 1 kylligbryst og 1/2 løk per person
Srekte først løk og paprika, satte det til siden og så stekte jeg opp kyllingen.
Jeg brukte vanlig tacokrydder til denne retten, bruk så mye du trenger og eventuelt just med litt ekstra spiskum, oregano, cayenne pepper. Før jeg legger tilbake løk og paprika blandingen klemmer jeg 1/2 lime over kyllingen.
Her er noen oppskrifter
Pico de gallo, mexikansk salsa
Hjemmelaget guacamole
Ostesaus

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...