fredag 16. mars 2012

Hvitløkstekte reker

Enkel liten snack :)
Disse rekene var kjøpt frossene på den lokale innvandrerbutikken, oppdrettsreker
og må ikke forveksles med skampi.
Her er noen linker Prawns/skampi eller reker/shrimps 


Dette er gjort i en fei, jeg delte de i to og fjernet gørrstrengen.
Presset noen fedd med hvitløk som jeg surret i en panne med smør på middels varme og hadde rekene i, saltet etter smak
Jeg beholdt skallet på for jeg synes det gir en annerledes smak og aroma til rekene.
Dette var en liten snack i dag og ellers hadde vi kebab i pita fra  Pizzeria Campino  i moss

gammelt bilde

1 kommentar:

  1. Hei og takk for sist til deg også Liza!
    Det var koselig å treffe deg, og ikke minst takk for kaka...
    Lurer på om jeg skal slå til med noen smørbrød her hjemme i morgen, så får jeg se hvordan det faller i smak her hjemme. Hvis ikke får jeg slå til med en kebab jeg òg ;)
    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...