fredag 30. desember 2011

Siste sushi middagen for i år 2011

Takk til Katrine Anita med bloggen Magiske foto har jeg blitt litt flinkere med å ta bilder synes jeg da:)
Maten er nok dessverre bestilt, synes det er enklere sånn, men jeg skal nok få til et innlegg hvor jeg lager dette selv. Jeg var 14 år da jeg smakte dette for første gang på en japansk restaurant i Oslo, min far kjente en av kokkene som selv var med å starte Alex sushi ved Solli plass i Oslo.
Sushi har blitt veldig populært den siste tiden bare her i Moss har det poppet opp som paddehatter:)
I Oslo har det startet opp en ny Sushi restaurant Jonoe på Holtet og det er en restaurant til Jonoe på Vindern men den har holdt på en liten stund, dere må bare prøve hvis dere er i nærheten, KJEMPE GOD mat.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...