onsdag 2. mai 2012

Highlights fra matbloggsentralen

Mitt bidrag til asparges utfordringen er med blandt highlightsene, yay så gøy.
Det er andre gangen noe jeg har bidratt med har fått en "honorable mention" som det heter på godt norsk ;) he,he
Ellers har dagen gått med på ordne i kjøkkenhagen
3 forskjellige tomatplanter er satt ut og diverse salater som ser litt slappe ut, håper de kommer seg. Hvitløken, flatløken og luftløken trives og gror i bedet kantet med stein ved enden av tomatene og i kassen ved enden av salatene har jeg satt poteter. Helt til venstre har jeg satt jordskokker, lillabønner og sukkererter har jeg sådd langs med stativet til venstre. Gleder meg til å høste grønnsaker og lage noe godt til familien og vise på bloggen. Inne har jeg fremdeles mange spirer som venter på å bli satt ut, kanske de får komme ut i morgen eller vente på at godværet kommer igjen, det er spådd lavere temperaturer og regn de kommende dagene:(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...