torsdag 10. november 2011

Middag 9.11.2011

I dag ble det bare rester, noen ganger må man spise det også. Jeg gjør et forsøk på å lage akkurat passe mengde mat, men det er ikke alltid det funker.

Barna begynner å bli lei av at de ikke får det samme på lenge, bare tull sa jeg, vi har hatt pizza 6 ganger siden april 2011, siden jeg begynte å blogge. Burgere har vi hatt 4 ganger, kebabb 4 ganger, vi repeterer plenty sier jeg. Men hvor mange ganger har vi hatt carbonara eller lasange da? spurte eldstegutten og ikke si 2, for den ene smuglet du så mye grønnsaker at det telles ikke og laks og spinat lasange er bare juks, carbonara kan jeg ikke huske en gang. Ja vel jeg får begynne å repetere litt oftere, men med en liten vri da:)

     God natt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...