tirsdag 22. september 2015

#Minpannekake for TINE matsans


Man burde kanskje ikke svare ja hver gang en sprudlende stemme spør om du vil være med på en utfordring. Årsaken til denne utfordringen er fordi TINEs egen oppskriftstjeneste "MatSans" har fått den verdensberømte Nathan Shields til å lage pannekakekunst av kjente nordmenn, blant dem Erna Solberg, Jonas Gahr Støre og Marit Bjørgen.
Les TINEmatsans  innlegg HER

 Liste over de andre deltagerene



Min hjerne begynte å kverne mens jeg ventet på spruteflasken den sprudlende stemmen skulle sende meg og i går gikk jeg i innkjøp av ingredienser jeg hadde tenkt å bruke og gikk glad og fornøyd til sengs. Da jeg våknet i dag var det en melding som spurte om jeg hadde bommet på innleveringsfristen og ja det hadde jeg.

Når man har store vyer og liten tid da blir det ikke bra. hastverk er lastverk men her kommer nå mitt bidrag til utfordringen. Enklere enn planlagt, med en pannekakeserviett og en liten lyslykt.


Hvordan hadde jeg tenkt å angripe denne utfordrineng, skulle jeg lage flate pannekaker eller skulle jeg lage noe tredimensjonalt. Skal jeg lage noe avansert eller skal det være noe søtt og enkelt absolutt alle skal kunne lage.


Jeg hadde tenkt å dekorere et lite festbord hvor mesteparten av pynten var laget av pannekaker, men det dere ser er resultatet av 3 timers arbeide, hvor to av dem ble brukt opp av frustrasjon fordi ingenting ble ikke som det skulle.

Dette skulle bli et portrett av meg tanken var at jeg skulle bytte ut blogg logoen med en pannekake logo for anledningen, men sukk nei det ble det heller ingenting av. JEG GLEMTE SMØR.

Dette skulle bli en lykt hvor jeg hadde tegnet høstensgrøde på.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...