torsdag 1. november 2012

Mat og interiør magasiner til goodiebagsene


Hei, hei, til alle som skal være med på julebloggtreff den 24.11 på Røed Gård, 
jeg vil bare fortelle dere om alle de flotte bladene vi skal få i goodiebagsene.



Bildene av coveret har jeg lånt ra nettet og er ikke de vi får


Jeg har blitt lovet de nyeste bladene og på kontoret hos meg står det allerede en bunke med Elle Decoration for November/Desember
7 av deltagerene på treffet vil ha mulighet til å vinne 1 års abonnement på et av bladene:)

I dag har jeg fått gledelige nyheter til bloggtreffet, vi drar ikke tørste fra Middagen:)

Jeanines drøm
Villa Fredheim

I neste innlegg kommer det spiselige og så kommer resten.
Ha en god kveld:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...