onsdag 26. mars 2014

Matlaging og fotoshoot med Prior

Ja da har jeg vært ute og fartet igjen, denne gangen var det med Prior. 
Jeg fikk en mail hvor de lurte på om jeg ville bidra med en oppskrift til et inspirasjons hefte med egg og jeg takket ja til det. 
Det viste seg at det ikke var bare var å sende inn en oppskrift, jeg og de andre bloggerene skulle være med å lage maten sammen med en kokk og style den før en proffesjonell fotograf fra Inkognito AS tok bilder.
Det var meningen at det skulle være 5 av oss der, men 2 kunne ikke komme Oliven og sjokolade 
Selv om de to manglet så ble alle fem bidragene laget og vi andre 
Knut Olav med bloggen Hr. Knutsen, Karine med bloggen Kitchn Queen og jeg hjalp til å style og pynte deres også.


Knut Olav er forøvrig med i denne sesongen av Hele Norge baker og Karine er snart å se på TV i Norges grillmester. Da er det bare jeg da som ikke er med i noen bake- eller kokkekonkurranse på TV.
Men jeg har jo fått mine 15 minutter med berømmelse for litt siden, så det holder for meg:)
På det øverste bilde får min rett en liten touch up under fotograferingen,jeg må huske å gjøre slikt til senere.
Vi som var der hadde en lærerik og morsom dag, jeg lærte mer om fotografering og små triks for å få bedre lys og bilde, så vi får bare se om jeg om jeg får til det jeg har lært til senere fotografering av maten jeg lager.
Som bloggere ble det en del fotografering utenom også.
Fotoutstyret som ble brukt er av et annet kaliber enn det vi bloggere er vant med, men siden dette ikke er levebrødet mitt, så klarer jeg meg med det jeg har og er fornøyd med det.
Karine og Marianne fra Prior leker dommere og smaker på paien til Knut Olav og bedømmelsen ble at han går videre til neste runde, han får være med i heftet han også:)
Så hadde vi gruppefotografering og disse bildene ble tatt på slutten, hvor vi er ganske lattermilde og fjåsete.
Vet ikke hvorfor men vi fikk noen rekvesitter som vi skulle holde, jeg fikk en halv sitron og som dere ser synes jeg den var sur. Modell poseringen vår var vi heller ikke heldige med, lage trutmunn og være tomme i blikket. Det blir nok ikke noe Top Model 2015 på oss;)
Stakkars Knut Olav som måtte holde ut med fjollete jenter, men han smilte gjennom seansen akkurat som han gjør i Hele Norge baker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...