lørdag 28. april 2012

Les Nougats d'Emily

Jeg elsker søtt alt for mye og fransk nougat er noe jeg liker veldig godt og en gang i blant må en kunne seg en bit eller to. Jeg gjorde et forsøk på å lage disse en gang i min ungdom og husker det som noe klissete herk og det har sikkert gjor til at jeg heller tyr til disse fra Les Nougats d'Emily når jeg skal by på noe søtt ved siden av teen. Disse nougatene kommer til Norge via Waffle Factory og de er herlig seige og myke. Jeg liker bringebær, pistasj og vanilje smakene, men kan styre meg for kaffe smaken, for meg skal ikke kaffen være så søt. De med sjokolade trekk og pistasj, må bare gjemmes vekk ellers går jeg i bakken som jeg har nevnt tidligere er jeg diabetiker og prøver å leve uten insulin. Uansett for dere som kan spise med relativ god samvittighet, er det bare å gyve løs:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...