torsdag 19. april 2012

Frossen pizza

Middag var langt unna tankene mine da jeg plutselig får sms av et av barna som lurer på når middagen skulle være kl. 16:45 i dag, jeg var i mine egne tanker og gjorde dette på kjøkkenet.
Torsdag og da skulle det egentlig være fisk, heldigvis hadde jeg noen frossen pizzaer i frysere som var på tilbud på Coop Obs til kr. 15,-  stykket eller 4 for 60 kroner var det egentlig.
Vi varmet opp 6 stk og vi var bare fire rundt bordet i dag.
Har jeg dårlig samvittighet for å servere barna dette? Nei, for det skjer ikke så ofte.
Var det ikke Rolv Wesenlund som en gang sa at det ikke var hva du stappet i deg mellom Jul og Nytt år, men hva du spiste mellom Nyttår og Jul. Slik er holdningen min til halvfabrikata og junk og når min bedre halvdel ikke spiser med oss, så koser vi oss med ferdigmat ;)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...