tirsdag 13. mars 2012

Italienske pølser og potet og selleri mos

Italienske pøser med basillikum, potetstappe med sellerirot og noe grønt, ja det ble dagens middag i dag.
Pøsene kommer fra det store utland tatt med hjem av min bedre halvdel
Hvor i landet vi finner slike pølser vet jeg ikke, kanskje det er noen der ute som kan gi meg et lite hit.
Jeg har hørt noen historier om en i Stavnger som gjorde et forsøk, men fikk ikke lov til å kalle de pølser.
Potetstappen er Mills, ja det var hektisk i dag også.

Jeg tok 
100 g sellerirot 
som jeg rev opp i en bolle og hadde i 
5 dl melk
1 ss smør
1/2 ts salt
Satte den i Mikroovnen på full guffe i ca. 3 minutter 
tok ut bollen og hadde i potetmosmiksen og rørte rundt.
Jeg laget dobbel og hadde melkeblandingen i mikroovnen i 5 minutter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...