onsdag 14. mars 2012

Elvis frokost?

Jeg har lest/hørt ett eller annet sted at Elvis likte grillede peanøttsmør og banan smørbrød :)
Elvis versjon HER
Min versjon er kanskje ikke helt Elvis men forhåpentligvis kanskje en sunnere variant. Jeg må også tilføye at dette er første gangen jeg forsøker dette, for jeg liker egentlig PJ'er med bringebærsyltetøy(Noras natulig lett). Denne med banan var ikke så ille og jeg tenkte som så, jeg liker peanøttsmør og jeg liker banan.
2 skiver med mellomgrovt brød peanøttsmør og 1/2 banan, te og lett yoghurt.
Melk.no resultat HER**
MEN hadde jeg valgt vanlig frukt yoghurt ville resultatet vært annerledes
se HER***
Da har jeg et lite problem, som diabetiker skal jeg ikke spise så mye søtt.

1 kommentar:

  1. Det mangler en vesentlig del i sandwichen... Bacon.. :)
    Min variant finner du her: http://smakebiten.com/2011/06/27/elvis-toast-kaloribombe-de-luxe/

    Knallgodt sørbrød, men ikke hverdagskost akkurat.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...