søndag 6. november 2011

Middag 5.11.2011

Hjelp vi får gjester, mannen min forteller meg at hans bror med familie stikker innom, de skal levere noen presanger til familiemedlemmer i området. Hva skal jeg gjøre? Jeg har ikke nok av noe.
Løsningen ble Chilli con porco y pollo, det var det jeg klarte å tromme sammen på kort varsel.
Skar svinefileten i tynne skiver, det samme med kyllingbrystene og fulgte en vanlig chilli oppskrift
jeg brukte til 10 personer, de er 4 og vi er 6
1 1/2 svinefilet skåret i tynne skiver 
4 kylling bryst skåret i tynne skiver
2 1/2 hakket løk
4 fedd hvitløk presset
1 1/2 finhakket chili
brunes i panne med litt olje og så har man i
3 bokser hermetiske tomater
2 paprika skåret i små terninger
2 ts chilipulver
2 ts malt spisskumen
1,5 ts salt
kok opp og la den små putre og godgjøre seg og til slutt har man i
2 bokser med bønner.

Til dessert Cupcakes vanilje og sjokolade:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...