torsdag 10. november 2011

Aspargess suppe og kalkunrulade, Middag 10.11.2011

Middagen i dag besto av hjemmelaget aspargess suppe, hadde masse rester/avskjær fra forrige middag  med aspargess. Kalkunrulade med urter(ferdigkjøpt), rosenkål, sjysaus og poteter til hovedrett og til dessert, hadde vi kaken jeg bakte tidligere i dag:)

Aspargess suppe, forrett
Jeg skar av toppene på de få spargessene som var hele, resten som var den nederstedelen av stilken jeg ikke har brukt tidligere kokte jeg opp i 1 liter vann med en 1 hønse- og 1 grønnsakbuljong terninger.
Når aspargessene var møre brukte jeg en stavmikser for å få en fin jevn suppe, hadde oppi de resten av aspargessene og kokte suppen opp. Rett før servering hadde jeg i litt melk.  Enkel reste suppe

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...