tirsdag 3. mars 2015

Kinesisk(Pan Chang) knute, DIY

Dekorative serviettringer .


Jeg samler gamle innlegg fra bloggene mine som jeg synes er verdt å ha med videre i denne bloggen.
Denne DIY en laget jeg opprinnelig i 2012

Etter litt leting på nett fant jeg ut hvordan man lager disse knutene.
 Jeg tenkte at en grovere variant av hamp og sisal snor ville være fine å bruke som serviettringer.
Jeg har brukt rimelig hamp og sisal som jeg har funnet på Biltema.
Jeg synes det røffe utseende gir en fin kontrast til pene hvite servietter.
De svarte lappene er små merkelapper av kartong og malt med tavlemmaling.
Jeg fant disse på you tube og tenkte det var best å vise dem. Det er to deler en viser hvordan du trer og en viser hvordan du strammer opp.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...