onsdag 11. mars 2015

AQVIA give away


Hverdagschampagne

Kullsyremaskinen Aqvia gjør det lettere å få i seg sunt drikke. Ikke alle synes det er like spennende med vanlig vann, og mange glemmer å drikke nok i løpet av en lang dag. Med en lekker Aqvia på kjøkkenbenken gjør man enkelt vann om til en forfriskende ”farris”, med eller uten smak. 


Aqvia gir deg litt ekstra luksus i hverdagen. Med sin enkle og stilrene design, er den med på å pynte opp et hvilket som helst kjøkken. Et par trykk, og du har tryllet frem deilig kald farris, med helt vanlig springvann. En fin flaske hører til som kan stå på bordet eller tas med i veska.

Lager du boblene hjemme, sparer du miljøet og ikke minst slipper du å bære flasker fra butikken.

For dem som foretrekker litt smak på vannet, finnes det smakstilsetninger uten kunstige tilsetningsstoffer. Deriblant eple- og pærecider, granateple/ginseng, pasjonsfrukt med acai, essenser med sitron/lime, fersken og nye smaker med Stevia.
Veiledende utsalgspris NOK 1399,-.

Den er enkel å bruke og gir mange valgmuligheter til forskjellige drikker og drinker.

Har du lyst på en maskin er et bare å kommentere under i kommentarfeltet, på facebook siden eller instagram.
kommenterer du alle tre steder tripler du mulighetene for å vinne.

Konkurransen går til midnatt lørdag den 21.3.2015
Lykke til!




14 kommentarer:

  1. Åhh, har hatt lyst på slik leeeeenge, så det hadde vore midt i blinken å vunne den :)

    SvarSlett
  2. Dette hadde vært midt i blinken; ønsket kjøkkenet mitt en slik lenge ;-)

    SvarSlett
  3. Midt i blinken for min farris-avhengighet ! :)

    SvarSlett
  4. Jeg ønsker meg😍🙏💕

    SvarSlett
  5. Ønsker meg :)


    SvarSlett
  6. Jeg ønsker meg veldig - perfekt når kullsyrebehovet melder seg :)

    SvarSlett
  7. Jeg vil gjerne prøve lykken, kunne trengt en liten oppmuntring nå!

    SvarSlett
  8. Den var lekker!

    Hilsen Marianne@stephansen.biz

    SvarSlett
  9. Fin praktisk og fornuftig , jeg er med også på Fb og iG

    mvh
    Kjerstin
    wilak@online.no

    SvarSlett
  10. Denne hadde passa fint heime hjå ein zero-holikar som meg, så kunne både lommebok, kropp og miljø sparast litt ;)

    SvarSlett
  11. jeg vil prøve lykken, det kunne passer perfekt til oss, kul å lage brus til barna og egne farris til oss. :) spennende

    ha en fin dag,
    hilsen
    Fabiola
    fabiola.zurita@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Ønsker meg :) Prøver lykken!!

    Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

    SvarSlett
  13. Selv om vi allerede har kullsyremaskin, blir jeg gjerne med i trekningen om denne. Vi er så fornøyd med vår, at om jeg vinner så gir jeg den fint bort i gave til noen.
    Klem fra Christine

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...