torsdag 15. januar 2015

Festfin på kjøkkenet.

En liten historie fra da jeg sydde dette forkleet.
Eldste sønnen kommer akkurat inn døren og jeg speiler meg og snur meg mot ham.

Meg: Hva synes du? 
Sønn: Kjolen hadde sikkert vært finere om du ikke hadde på deg buksa mamma.
Meg: Tro meg gutten min, du vil at jeg beholder den på.
Så snur jeg meg



Som dere ser er det et forkle.
Jeg hadde egentlig tenkt å vise frem dette forkle på bloggen rundt juletider, men det ble ikke slik.
HER er en liten videosnutt jeg la ut på FB

Jeg fikk den lyse ideen om å lage et forkle til å ha utenpå pentøyet og samtidig være litt stilig.
Jeg synes forkleet ble litt chic:)
Hva synes dere?
Hadde jeg sydd på et bakstykke hadde kunne hatt den på meg som kjole og kanskje hvis jeg hadde vært 20, ha ha ha.

Forkleet kan også brukes til hverdags for å pynte opp jeans og t-skjorte også.

Jeg lurer faktisk på om jeg skal starte opp et lite produksjon av forkleet. er du interesser så gi meg et lite hint på lizasmatverden@gmail.com



2 kommentarer:

  1. Utrolig feminit og lekkert=)

    Fin-fin torsdag videre til deg.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk og fin fin torsdag til deg også:)
      Klem
      Liza

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...