mandag 5. januar 2015

Actifry woking

Sponset innlegg.

I dag har jeg forsøkt å wokke i Actifryen, 
Jeg gjorde det veldig enkelt og brukte friske grønnsaker og rester. Restene er noe min kusine har laget og er en rett som heter Pata tim som er brasert svineknoke med blant annet soyasaus, stjerneanis, cherry med mer og kjøttet er er pulled pork mørt. 
Oppskrift på dette kommer senere.


Jeg gjorde det som sagt enkelt. 
Jeg strimlet en løk, en paprika, skivet to gulrøtter, skivet en stilk selleri, skivet en håndfull sopp
og restene. Restene kan du for eksempel erstatte med 400 g kjøttdeig og en god woksaus.

Etter halve tiden så det slik ut i maskinen.
Dette er fra da risen var ferdig og etter 15 minutter i maskinen.

Da fungerer fritering og wokking.

Hvis du har lyst på å prøve en slik maskin kan du bli med på min give away, gå inn HER og legge igjen en kommentar.
Bare de med norsk adresse kan være med.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...