onsdag 10. oktober 2012

Kaffemaskin fra Electrolux

Bilde er hentet fra electrolux sin side
 Kjære Julebloggtreff deltagere, vi har vært så heldig å få denne maskinen av Electrolux Faviola Cappuccino maskin med melkeskummer til bloggtreffet vårt.
eller denne under, de er like, bare forskjellige farger;)  Den er ny av året, den tiligere versjonen hadde ikke melkeskummer

En heldig deltaker av Julebloggtreffet vil vinne denne maskinen som har en unik og innovativ melkeskummer med damp- og vispesystem. Det fine med melkesummeren er at den skummer både til varmedrikker som til kaldedrikke. 

Deltageren vil kunne velge farge selv:)

Denne maskinen bruker Lavazzo A Modo Mio kapsler

115 års kaffehistorie i hver eneste kapsel
Lavazza har 115 års erfaring med å lage kaffe. Kaffeprodusenten er verdensledende innen espresso-segmentet med 14 milliarder kopper Lavazza kaffe konsumert hvert år.

Lavazza har laget kapsel-kaffe i hele 21 år, og til maskinen Favola Cappuccino har de utviklet kapselen A Modo Mio Favola som inneholder kvalitetsblandinger av nøye utvalgte kaffebønner brent i Italia. Hver kapsel inneholder 7,5 g kaffe som er pakket nøyaktig så hardt som den skal være. Når kaffen møter den riktige ekstraksjonstemperaturen på 80 til 95°C, blir resultatet en perfekt espresso.

Det finnes et bredt spekter av A Modo Mio kapsler for å tilfredsstille enhver smak. Den kommer i mange nøye utvalgte kaffeblandinger, fra den milde Dolcemente til den intense og robuste Divinamente. A Modo Mio kapsler er tilgjengelig i utvalgte butikker og fra Lavazza A Modo Mios hjemmeside.

Super fantastisk premie spør du meg, har ikke noe imot å vinne denne selv og jeg vet ikke hvilken farge jeg ville ha valgt, for de er like fine :)

HVILKEN FARGE KUNNE DU TENKE DEG?
Til deg som skal være med på treffet, det hadde vært gøy om du skriver om maskinen og poste den fargen du har lyst på:)


2 kommentarer:

  1. Jeg kunne tenke meg den rød:)

    SvarSlett
  2. Jeg skal skrive et innlegg jeg, Liza... Og inntil da kan du leve i spenning :)

    Glad fredagen til deg :)

    Ser deg til helgen, om ikke før

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...