onsdag 10. oktober 2012

Deltagerliste og sponsorer til julebloggtreff på Jeløy

Hei hei, nå har invitasjonen vært ute nesten en uke og deltagerlisten til Julebloggtreffet begynner å fylles. Ønske med treffet for oss bloggere fra Jeløy er å vise frem litt av  øya vår og samle noen bloggere til Julebord, en kveld hvor bloggere skal kose seg med god magefyll og inspirasjon fra hverandre:)


* kommer kanskje

Det er plasser igjen, send mail til lizasmatverden@gmail.com for å melde deg på.


Mine to første bloggtreff var i Fredrikstad og i OsloMorsomme og spennende kvelder med mange hyggelige bloggere, fantastiske premier og goodies. Jeg ønsker å videreføre dette og gjøre det samme når vi nå arrangerer treff på Jeløy.
Her kommer det en liste over noen av Sponsorene vi har fått til nå, mange aktører har vært villig til å sponse noe til enten goodiebagene eller premie til loddtrekningen.







4 kommentarer:

  1. Så gøy!! Hvor mange plasser er det igjen?

    SvarSlett
  2. Så bra :) kunne du holdt av to plasser ut dagen? Lene www.vinkelveien10.com må sjekke om hun jobber den dagen :)

    SvarSlett
  3. Hei hei, takk for koselig kommentar hos meg! Jeg gleder meg til bloggtreff og ikke minst å treffe andre bloggere! Elsker bloggen din, har sittet å bladd meg gjennom og kjenner jeg blir sulten!

    Fin dag og god helg til deg fra meg!

    Ragnhild

    SvarSlett
  4. Hei :) Beklager sent svar, her går det i ett om dagen :P Vi kan dessverre ikke komme, kanskje neste gang :D

    Klem Renate

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...