tirsdag 23. oktober 2012

Julebloggtreff på Røed Gård

Hei alle søte dere som skal være med på treffet og til dere som ønsker å være med, for vi har noen plasser igjen.
Der er mye historie på denne gården og jeg vet at det blant annet eksisterer møbler som har tilhørt kjente store personligheter. 

Vi har fått noen flere påmeldte


Under har jeg samlet sammen noen av sponsorene, goodiebagene begynner å bli ganske fulle og vi har fått inn mange premier. Som matblogger så faller det meg mer naturlig å skaffe ting som har med mat å gjøre. Jeg kan fortelle at en heldig vinner kan vinne en tapas lunsj for to på Barramon i den nye Mathallen i Oslo.
Jeg gleder meg gjør dere?
Jeg setter veldig pris på om deltagerene ville laget et innlegg om hvilken farge på kaffemaskinen som faller mest i smak.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...