mandag 3. oktober 2011

Ny sjokolade give away!!!

Nå som side besøkene for denne blogge har begynt å ta seg opp og snart runder 1000 sidevisninger, tenkte jeg å ha en give away. Premien er sjokolader fra Taza Chocolate!!!

1 lodd skriv en liten kommentar.
1 lodd legg deg til som følger 
2 lodd link på siden din
   5 lodd hvis du gjør alle de tre tingene over. 1+1+2=3
 Du kan være med selv om du ikke er blogger, legg igjen en kommentar og hvilket lodd nummer du tar.
Trekning 31.10 2011

Tenkte jeg skulle bruke random til trekning og da er det viktig at alle som er med og kommenterer skriver i hvilken rekkefølge loddene deres kommer og hvor mange 1-2-3-4-5 osv.

25 kommentarer:

  1. Mmm sjokolade :-D
    Den så jo spennende ut da! Jeg blir gjerne med på 3 lodd (kommentar+link)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  2. Glemte å telle loddene, men ser ut som om jeg har trukket lodd 1, 2 og 3 ;-)

    SvarSlett
  3. Det var da mange give awayer
    Kommenterer og linker

    J

    SvarSlett
  4. Ååå! Ja, jeg prøver meg med 1 lodd! :)

    SvarSlett
  5. Spændende sjokolade, ser lækkert ud, ummmmmmmmmh. Prøver lykken med et lod, tak :)

    SvarSlett
  6. Jeg vil gjerne delta, og trekker 1 lodd (Egentlig 2, da jeg også følger)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  7. Ja, jeg roter fælt, trodde jeg hadde mistet den gadgeten, men fant den igjen. To lodd på deg.

    SvarSlett
  8. For å ha litt kontroll
    Fra huset i svingen: 1,2,3
    Josie: 4,5,6
    Silje: 7
    Balbinus: 8
    Beate M B: 9,10

    Hvis det er noen som legger seg på etter dette:)
    kan du begynne på lodd 11

    SvarSlett
  9. Heisann! Spennende sjokolade! Jeg trekker (hvis ingen sender inn kommentar før jeg blir ferdig her og lager rot i systemet) lodd 11-13 for kommentar og link på bloggen min.
    Tipser i samme slengen om min egen gi-bort. :)

    SvarSlett
  10. Sjokolade-give-away??? Kan det bli bedre??? :-) Jeg vil veldig gjerne være med! Tar lodd nummer 14 og 15 og krysser fingrene.
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  11. jeg vil bli med :)
    lodd 16 og 17 ;)

    SvarSlett
  12. 20 på meg da kanskje?

    Tar 1 lykkelodd og krysser fingrene:-)

    SvarSlett
  13. Hei!
    Jeg blir med, og tar 5 lodd. 21,22,23,24 og 25.
    Ha en fin dag videre
    Klem :D

    SvarSlett
  14. Mmmmmmm - elsker sjokolade og må prøve lykken med 5 lykkelodd. Blir vel 26.27.28.29 og 30 på meg da. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/10/vinn-sjokolade.html

    Gleder meg til å følge deg videre.

    Klem

    PS: Bli gjerne med hos meg også om du vil

    SvarSlett
  15. ♥´¯) ¸.-:¦:-´¯)
    (¸-:¦:-´ (¸.♥´´¯`•.¸
    Hei Hei jeg tar 5 lodd jeg da.
    Er følger og har delt på min Facebook side.Har ikke blogg som er oprativ,er bare en følger jeg
    av andres blogger.Det er jo så utrolig mye flott og se på. ˙·٠
    Ønsker deg en kjempe fin Høst & Vinter
    .
    Stor hilsen fra Monica i Bergen
    •●❀✿♥canim_monica@hotmail.com♥❀✿♥●•٠·˙

    SvarSlett
  16. Det går bra:) Da tar du 31,32,33,34 og 35
    og takk:)

    SvarSlett
  17. Also I sign up for these fine candy.
    36,37,38
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlett
  18. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    41.42.43.44.45....... :-D
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  19. To lodd i siste liten, nr 48 og 49. Kommentar og følger.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  20. Jeg tar lodd nr 50 og håper lykken er med meg. den sjokoladen kunne jeg nemlig veldig gjerne tenke meg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...