lørdag 12. mai 2012

Melk.no kurven

For en liten stund siden fikk jeg denne termokurven med masse herlige frokost produkter og barna jublet da de så Sjokolademelken fra Q meierier, for det er noe vi aldri kjøper. Sjokomelken forsvant først, så baconosten , Gudbransdalsosten får mormor det er hun som liker sånt, ellers var det en fin og variert kurv.

Frokost er et viktig måltid og spise riktig er viktig for å kunne konsentrere seg og komme gjennom dagen med energien på topp

Test din frokost her

Jeg forsøker å spise sunt og jeg tror sunt er "alt med måte", mager kost har jeg ikke tro på, ved å bare spise fettredusert mat så går en glipp mye næringsstoff som er bra for oss. Spis naturlig, det er det jeg mener og skal en slanke seg så er det kalorier inn og kalorier ut, det finnes ikke noe enkel måte å slanke seg på. Har du spist 1000 kalorier for mye, ja da må du få de ut og trening er en fin måte. Det å endre kostholdet er en fin start og jeg mener det er lov å skjeie ut en gang i blant og da må jeg sitere Rolv Wesenlund en gang til
"Det er ikke hva du putter i deg mellom Jul og Nyttår, men hva du spiser mellom Nyttår og Jul" noe i den duren der. Noen av dere tenker at jeg ikke vet hva jeg snakker om, men det gjør jeg. For ikke lenge siden veide jeg på det meste 96 kilo og jeg er 160 cm høy, jeg har klart å få av meg over 30 kilo og det var en lang og hard kamp. Jeg poster ikke innleggene her med før og etter bilder, men for de som vil kan de gå inn på Lizas verden og lete for der er det et bilde av meg i badetøy hvor jeg er litt under 90 kilo. For de av dere som leser bloggen jevnlig ser at jeg ikke holder igjen på fett og annet snacks, men det burde være naturlige ingredienser og som dere sikkert har lagt merke til så spiser vi ferdig mat og halvfabrikata også.

Men vi tror på fysisk fostring,
trykk her så kommer du til et lite innlegg om hva vi har gjort.
Mini er en liten treningsnarkoman, neida hun er fire og vil være med på alt det de andre gjør og her løper Største storebror og er nødt til å se på Kaptein Sabeltann med Mini som såvidt rekker over elipsemaskinen. Vi måtte la henne holde på der ellers ble det leven og hun insisterer på å løpe på tredemøllen sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...