tirsdag 10. februar 2015

Valentinerdags kaker

Eksen og jeg møtte i USA og derfor har jeg gjort et forsøk på å feire St. Valentines day.
 Men min feiring av denne dagen begynte allerede i tenårene. Filipinske ungdommer sammen med feiret dagen med fester som var delvis arrangert av voksne med hjelp av den yngre generasjon som ville ha fest med DJ og underholdning. Jentene gikk i rødt og gutta hadde pyntet seg i dresser. Dette var på 80 tallet, ha ha ha. Det var mye høyt hår på jentene og gutta Miami Vice stil eller kelner type dresser, akkurat nå husker jeg ikke hvilken stil som kom først.

Senere har feiringen bare blitt noe blomster og eventuelt noe kake eller midddag,

For to år siden bakte jeg cupcakesene øverst , for oppskrift se HER

De under ble laget i 2012 av Eldstemann, oppskrift HER


I fjor ble det jo ingen ting, jeg gadd bare ikke å lage hjertevennskaker for min egen del.
I år tilbringes dagen i Milano for å feire en god venninnes 50 års dag. 
Tror ikke jeg lager noe i år heller, men jeg tyller sikkert i meg noe godt allikevel.

For dere single der ute som ikke ha lagt planer ennå har Mathallen tenkt å være Kirstengiftekniv på alle hjertersdag.
Gå inn HER for informasjon om middagen de arrangerer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...