lørdag 31. desember 2011

Nostalgisk brunch

Kl. 10:45 sto vi opp i dag, så egentlig er vel dette en lunsj ikke brunch, og med overskrift som nostalgisk høres det kanskje mer fantastiskt ut enn det er.
Eggerøre, bacon, stekte poteter, sopp og løk med urter og stekte tomater.
For 19 år siden, da min mann og jeg var på frokost/brunch date gikk vi på et frokost sted som serverte dette. Jo, jeg kan kalle det date siden vi møttes i USA og til brakte den første tiden sammen der borte.
Dessverre husker jeg ikke hva stedet heter, men tror det hadde noe cowboy klingende navn.
Hvis noen lurer på hvor lang tid det tok å lage dette, kan jeg si at det tok under 20 minutter. Først gjorde jeg i stand baconet som skulle stekes/bakes i mikro'n og 2 pakker tar 14 minutter. Skar poteter, løk, sopp  og stekte og lagde eggerøre så sa det pling og baconet var ferdig. Minstemann og mann hadde dekket på så alt var klart da de tre eldste tuslet ned en etter en.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...