tirsdag 5. februar 2013

Løkspire og avokado sandwicher

I helgen serverte jeg en sen lunsj på engelsk måte og egentlig skulle jeg lage cucumber sandwicher og oppdager at jeg er tom for slangeagurk. Jeg fant avokado og løkspirer i kjøleskapet og tenkte jeg kunne lage en annen smakfull variant.


Til 4 slike som du ser over brukte jeg 6 skiver med sandwich loff
1 pk med Tine kremost
1 ss tørket ramsløk
salt og pepper etter smak
1 avokado
løkspirer.
Først blandet jeg kremosten med ramsløk, salt og pepper og lot blandingen stå litt
Så smurte jeg ost på den nederste skiven og la på løkspirer
Den midterste skiven smurte jeg på begge sider og la den over den nederste,
Så hadde jeg på avokado som jeg smurte utover og den siste skiven fikk bare ost på undersiden.
Hvis du vil ha smørsmak på sandwichene så er det bare å bytte ut noen av lagene med smør.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...