torsdag 11. april 2013

Toro cupcakes med jordbærsmørkrem

 I hadde vi besøk av en som ikke tåler gluten, men hun kan spise Toro lysemuffinsmiks og etter at jeg forsøkte meg på smørkrem med naturlig bærjuice tenkte jeg at jeg måtte forsøke meg på en med jordbær også. Ved å bruke naturlig juice gjorde det smørkremen lettere og friskere,


 2 pakker med miks ga 32 medium størelse muffin

Jeg brukte
 muffinsmiks
vann
 margarin eller smaksnøytral olje
fulgte instruksene på pakken.

1/2 pk Freia Dronning sjokoladekrem
Inneholder maistivelse.

Smørkremtopping nok til 32 cupcakes
250 g rom temperert smør
250 g melis
saften av 250 g frosne eller friske jordbær
Rør smør og melis hvitt 
og tilsett juicen ved å mose den i en sil litt og litt og rør godt sammen.
Jeg brukte tip 1M til å sprøyte toppene med.
Noen av muffinsene fylte jeg med sjokoladekrem.


1 kommentar:

  1. Nam! dette så kjempegodt ut! Må prøve den smørkremtoppingen når minstemann fyller 1.
    Endelig skal jeg få pynte til et rosa selskap! haha!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...