mandag 22. april 2013

Barillas ferdige pastaretter

Jeg har fått prøve tre forskjellig Barilla pastaretter 
Fusilli alle verdure


Penne pomodoro e basilico
Sedani alla bolognesse
Tre enkle retter som varmes opp i mikroovnen.
Som matblogger blogger jeg mest om hjemmelaget mat, men det hender at vi tyr til ferdig mat som take away pizza, sushi blant annet.
Mikro mat er en sjelden ting å finne i vårt hjem, men det hender det også.
Barilla har funnet en måte å konservere disses rettene på, slik at de ikke trenger å oppbevares kjølig.
De er enkle å tilberede og instruksene er ganske klare på pakningen.
Barna og jeg smakte på rettene og jeg likte Fusilli alle verdure best, den med grønnsaker.
Pastaen var grei ikke helt aldente som jeg liker, som mikromat var det ok og som nistemat til en rask lunsj kan de fungere også. Jeg ville nok ikke anbefale dette som et daglig middagsmåltid. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...