tirsdag 23. april 2013

Matmuffins med ost og skinke

 Til dages suppe laget jeg matmuffins med ost og skinke.
Min lokale matbutikk har fusjonert med en annen og det var noen produkter som gikk ut av vareassortementet og var satt ned til halv pris. Jeg tenkte det kunne være en lur idé å ha noen liggende til en regnværsdag eller som denne dagen en trøtt og sliten dag.



Oppskrift på suppen HER
Forvarm ovnen til 200 grader Celsius
 Jeg la til litt ost og skinke, opp til deg hvor mye du har i antar jeg.
2 dl revet ost
(oppskåret ble det på meg i dag, da riven lå i oppvaskmaskinen)
1 dl oppskåret skinke
2 ts med favoritt pestoen
 Jeg blandet det tørre med 
2 dl vann
1 dl flytende bremykt


 så blandet jeg inn ost, skinke og pesto.
 På pakken stod det at det var nok til 8 store og 12 små, jeg laget 8 store.
 Bak de midt i ovnen i 15 minutter
 Mens muffinsene godgjorde seg i ovnen laget jeg suppen jeg skulle servere disse til.
Matmuffins og suppe på 30 minutter


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...