onsdag 5. juni 2013

Chiligryte med eltefritt brød

Noen ganger har man ikke hatt tid til å handle, så man tager det man haver.
Jeg hadde gjort klart deig til eltefritt brød tidligere og lurte på hva jeg skulle lage uten å være nødt til å gå ut å handle. Jeg hadde litt kjøttdeig liggende, noen bokser med chilibønner og et glass med tomatsaus.
Jeg kunne sikkert laget pasta bolognese men, sytes det ville kanskje blitt litt mye karbohydrater.
Chiligryte er det lenge siden vi har hatt.


Jeg brukte
1 løk
400 g kjøttdeig
1 boks med chiibønner
1 glass dolmio tomatsaus
1/2 pk med tacokrydder
1 liten boks med mais
1 oransj paprika
chilipulver etter ønske

 Brune løken med kjøttdeig og tilsett tacokrydder.
Ha i resten og la dette småputre i 10-15 minutter.
Enkel og grei med halvfabrikata.

Eltefritt brød oppskrift HER

1 kommentar:

  1. Brødet så kjempefint ut! Det skal jeg prøve ut :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...