mandag 9. januar 2012

Woket kylling og grønnsaker med koriandersaus

Enkel middag og rask å lage
Jeg strimlet 500 g kyllingfilet
strimlet rødløk
delte opp brokkoli
og strimlet gulreøtter
500 g tilsammen
Freste alt raskt opp, først kyllingen og så grønnsakene.
Hadde i nudlene ca. 500 g ferdig nudler og denne sausen
Jeg brukte to poser, garnerte med noen ferske koprianderblader og strimlet chilli.
Vi skulle på juletrefest med minstemann og da ble det enkelt.
Ja jeg må innrømme at jeg tyr til snarveier og burde ikke kjøpe med meg ferdigsauser i tilfelle rottefelle. Jeg tenker som så at noen ganger så gjør det ikke noe.
Er det ikke Rolv Wesenlund som sa det er ikke hva du putter i deg mellom jul og nyttår, men hva du putter i deg mellom nyttår og jul som teller. Slik er vel min holdning når det gjelder ferdig produkter også:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...